Securitatea și siguranța în muncă a salariaților reprezintă o condiție principală pe care un angajator trebuie să o îndeplinească pentru a-și putea desfășura activitatea conform legii. Unul dintre principalele demersuri în acest sens este verificarea stării de sănătate a angajaților periodic în așa fel încât să se poată asigura faptul că activitatea profesională derulată nu îi afectează semnificativ pe termen scurt sau lung. Implementează servicii de medicina muncii complete, conforme cu standardele de calitate și siguranță impuse de Protecția Muncii, cu ajutorul Outstand Safety Solutions!
Ce înseamnă Medicina Muncii?
Medicina Muncii reprezintă o componentă esențială în procesul de angajare și monitorizare a angajaților pe toată durata contractului pentru a asigura faptul că acesta este apt de muncă și că postul pe care îl ocupă nu îi afectează sănătatea.
Este medicina muncii obligatorie pentru afacerea ta?
Conform legii, efectuarea controalelor medicale periodice la locul de muncă este obligatorie, indiferent de domeniul de activitate. Cu toate acestea, investigațiile sunt mai riguroase și mai numeroase în cazul mediilor de lucru cu grad de risc ridicat. Pentru a îndeplini normele de protecția muncii, fiecare companie are obligativitatea de a încheia un contract de colaborare cu un cabinet, o clinică sau o firmă care prestează servicii de medicina muncii profesionale.
Când sunt necesare serviciile de medicina muncii?
Pentru a înțelege mai bine importanța Medicinei Muncii în desfășurarea activității companiei tale, menționăm trei situații cheie în care ai nevoie fie de un consult medical, fie de o adeverință, fie de un certificat care atestă faptul că angajatul este apt pentru postul pe care îl ocupă sau urmează să îl ocupe:
- examenul medical la angajarea în muncă;
- examenul medical periodic;
- examenul medical la reluarea activității.
În fiecare dintre aceste situații, implicarea unui medic specialist este esențială pentru a putea asigura corectitudinea datelor în așa fel încât sănătatea sau viața salariatului să nu fie puse în pericol.
De ce să închei o colaborare de lungă durată cu Outstand?
Majoritatea companiilor aleg să încheie contracte cu cabinete sau clinici medicale individuale pentru a îndeplini obligațiile de medicină a muncii. Acest lucru aduce numeroase beneficii însă se dovedește a fi o soluție deficitară sub raportul timpului. O astfel de instituție are numeroase responsabilități mai importante și mai urgente decât efectuarea controalelor și documentației de angajare, ceea ce înseamnă că procedurile pot fi amânate constant, mai ales în cazul companiilor cu un număr mare de angajați. Drept urmare, o soluție mai potrivită este colaborarea cu o firmă specializată de protecția și medicina muncii care prioritizează orice solicitare. Outstand îți oferă posibilitatea să utilizezi o versiune digitalizată a acestor servicii prin care ai organizate toate documentele anterioare, obții noi adeverințe și certificate direct în aplicație, în format digital, și programezi orice examen sau control, rapid și simplu, cu doar câteva click-uri.
Cum poți beneficia de serviciile de medicina muncii oferite de Outstand?
Dacă îți dorești să semnezi cu Outstand Safety Solutions pentru servicii de medicina muncii conform reglementărilor legale actuale, tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul companiei și să completezi formularul atașat cu datele solicitate. Prin transmiterea acestuia plasezi o cerere de ofertă personalizată care îți va fi prezentată în scurt timp, prin apel telefonic, de către unul dintre reprezentanții Outstand. În doar câteva minute de discuție, dacă ești mulțumit de ofertă, poți semna contractul, urmând ca implementarea serviciilor solicitate să se facă în următoarele zile lucrătoare, conform nevoilor companiei tale, dar și reglementărilor legislative în vigoare,
Controalele medicale periodice, fișele și adeverințele medicale sunt mai ușor de efectuat, online, cu ajutorul aplicației implementate de Outstand Safety Solutions!