Începând cu 4 ianuarie 2021, furnizorul CEZ Vânzare reia relația offline cu publicul, pentru a susține trecerea rapidă în eligibilitate a tuturor clienților care își doresc să acceseze ofertele din piața concurențială.
Pentru a evita aglomerarea sau timpii de așteptare în afara centrelor de relații cu clienții, aceștia sunt rugați să își programeze vizita online.
Reguli stricte pentru accesul în centrele CEZ
Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protecţie plexiglass.
Ocuparea ghişeelor va fi organizată astfel: un ghişeu funcţional, unul/două ghişee libere.
Accesul clienţilor în centru este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie).
Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte.
Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială.
Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în centru, iar celor care cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul.
Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi curețe tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare.
Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente și pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.
Centrul ce relații cu clienții CEZ Slatina este situat în Str. Primăverii, Nr. 18B și este deschis între orele 08:30-16:30.