Când nu există chef de gătit, dar poftă de ceva bun, cea mai simplă soluţie rămâne comandatul mâncării acasă. În acest fel nu mai există griji în ceea ce priveşte pregătirea de sortimente alimentare sofisticate şi nici a curăţeniei care urmează după. Cu atât mai mult lucrul acesta este valabil când vorbim de familii numeroase unde adulţii vor anumite feluri de mâncare, iar copiii mofturoşi cu totul altceva.
Timpul petrecut la cratiţa poate fi transformat în timp petrecut cu familia sau de realizare a unor activităţi recreative. De aceea, românii prefera deseori să apeleze la un serviciu de livrare gastro prin intermediul unui site sau a unei aplicaţii care să le aducă direct la uşa toate preparatele după care tânjesc.
Când comandă românii mâncare acasă?
Comenzile de mâncare acasă au devenit tot mai numeroase în momentul în care romanii au început să lucreze de acasă. Îşi doresc să consume la prânz mâncare proaspătă, cu un gust bun. De asemenea, în weekenduri sau seara, când nu au timp la dispoziţie sau energie să se ocupe de gătit, mulţi romani se orientează spre serviciile de livrare de mâncare acasă.
În ultimii ani, o practică tot mai frecventă a devenit comandarea de mâncare în perioada sărbătorilor, foarte multe magazine şi restaurante oferind inclusiv o mulţime de bunătăţi festive celor care vor să se bucure pe deplin de spiritul sărbătorilor fără a petrece ore în şir în bucătărie.
Cât de bună este ideea unei aplicaţii care oferă servicii de livrare gastro?
Lieferchef.ch a remarcat că pe piaţă există deja foarte multe site-uri şi aplicaţii de unde romanii îşi pot comanda mâncare la orice oră. Iar cei care au în gând să-şi deschidă propria afacere în domeniul culinar se întreabă bineînţeles dacă merită să facă această investiţie, mai ales că există deja foarte multe firme consacrate.
Software Lieferservice propune o soluţie ingenioasă care prevede succesul companiilor noi de profil gastronomic care-şi doresc să se lanseze în perioada următoare.
Spre deosebire de paşii uzuali pe care un antreprenor ar trebui să-i urmeze astfel încât să-şi poată deschide un website pe care să vândă mâncare, acest software pentru serviciile de livrare acasă ori la birou îmbină o interfaţă prietenoasă şi modernă, cu răspunsul la nevoile romanilor.
Practic, aplicaţia anticipează dorinţele potenţialilor clienţi şi le transformă în realitate, dat fiind faptul că permite accesul la o personalizare vastă, conexiune la o reţea largă de distribuţie în ceea ce priveşte livrarea şi încasarea plăţilor.
Tot prin intermediul Lieferservice se pot realiza şi fotografii specializate de produs pentru a concepe un meniu cât mai atractiv din punct de vedere vizual, oferindu-se inclusiv soluţii în vederea promovării.
Iar pe această cale, înfiinţarea unui restaurant sau a unei linii de livrare devine mai uşoară având în spate întreg suportul necesar, fără a necesita vreun fel de cunoştinţe tehnice aşa cum se întâmplă în mod obişnuit.
În concluzie
Astfel, vânzarea de mâncare cu livrare la domiciliu s-a dovedit a fi o afacere extrem de profitabilă în ultimii ani, inclusiv în România. Şi este o realitate faptul că românii prefera din ce în ce mai mult să comande mâncare în timpul săptămânii la birou, seara când ajung acasă, în weekend, pentru petreceri diverse sau chiar la sărbători.
Dacă parcursul pe care este necesar să-l facă un restaurant în mod obişnuit pentru a-şi desfăşura activitatea şi pentru a oferi servicii de livrare la domiciliu este în general destul de complicat, cu noile aplicaţii ultra moderne precum Lieferservice lucrurile devin mult mai simple.